نوشته شده توسط : حسنی

لپ تاپ ها به اندازه کافی جمع و جور هستند تا بتوانند با خود حمل کنند ، اما در عین حال همه کاره هستند تا بتوانند برنامه های سخت افزاری را اجرا کنند. دفترچه یادداشت بهترین وسیله برای انجام کارهای جدی یا بازی چه در خانه ، چه در جاده و چه در کلاس دانشگاه است. به همین دلایل ، ما لیستی از بهترین لپ تاپ دست دوم در شیراز های تجاری و بهترین لپ تاپ های کالج را جمع آوری کرده ایم .

در حالی که رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند همیشه محبوب هستند ، اکثر مردم متوجه می شوند که همه چیز از تایپ کردن یک مقاله تحقیقاتی گرفته تا فیلمبرداری گرفته تا بازی بهتر در لپ تاپ کار می کند. بنابراین چه نوع لپ تاپی باید تهیه کنید؟ ما برای کمک به شما یک راهنمای خرید لپ تاپ استوک آماده کرده ایم.

در اندازه ها ، ویژگی ها و قیمت ها تنوع زیادی وجود دارد ، که انتخاب بهترین لپ تاپ دست دوم در شیراز را به یک چالش تبدیل می کند. به همین دلیل شما باید بفهمید که نیازهای شما چیست.



:: برچسب‌ها: لپ تاپ دست دوم در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسنی


علوم کامپیوتر از علم الگوریتم ها (نظریه ، تحلیل ، طراحی و پیاده سازی) و همچنین طراحی و اجرای سیستم های رایانه ای تشکیل شده است. به همین ترتیب ، این یک رشته میان رشته ای است که ریشه در ریاضیات و مهندسی دارد و در بسیاری از رشته های دانشگاهی کاربرد دارد. این برنامه در Bryn Mawr بر این باور استوار است که علوم کامپیوتر باید از زیرشاخه ای از ریاضیات و مهندسی فراتر رفته و نقش گسترده تری در انواع تحقیقات انسانی داشته باشد. گروه علوم کامپیوتر به طور مشترک توسط اعضای هیئت علمی در کالج های Bryn Mawr و Haverford پشتیبانی می شود. این گروه از دانشجویانی که مایل به تحصیل در رشته علوم کامپیوتر هستند استقبال می کند. علاوه بر این ، این بخش همچنین یک خردسال در علوم کامپیوتر ، یک خردسال در روش های محاسباتی و یک تمرکز در علوم کامپیوتر (در کالج هاورفورد) ارائه می دهد. این بخش همچنین تلاش می کند تا رشته های میان رشته ای در حال تکامل را تسهیل کند. دانش آموزان می توانند با انتخاب دوره های انتخابی که بر مسیرهای خاص انضباطی یا مسیرهای خاص این رشته تمرکز دارند ، می توانند رشته های خود را تخصص دهند. تمام رشته ها ، خردسالان و غلظت های ارائه شده توسط این بخش بر مبانی و اصول اساسی علوم اطلاعات با هدف فراهم آوردن مهارتهایی در دانشجویان كه از روند كوتاه مدت در سخت افزار و نرم افزار رایانه فراتر می رود ، تأكید دارند.

رشته علوم کامپیوتر
دانش آموزان تشویق می شوند که با مشورت با مشاور علمی خود در علوم کامپیوتر ، یک طرح دوره اصلی را تهیه کنند ، و این شرایط اصلی را برآورده می کند. دانش آموزان می توانند در مسیرهای خاص انضباطی یا مسیرهای خاص با انتخاب دقیق دوره های انتخابی خود تخصص کسب کنند. دانش آموزان باید اطمینان حاصل کنند که حداقل سه دوره علوم کامپیوتر را تا پایان سال دوم به پایان رسانده اند (ما CMSC 110/113 ، 206 و 231 را بسیار توصیه می کنیم).

نوجوانان در علوم کامپیوتر
دانش آموزان در هر گرایش تشویق می شوند که یک جزئی را در علوم کامپیوتر به پایان برسانند. لطفاً با مشورت با مشاور در علوم رایانه ، شرایط لازم برای یک خردسال در علوم کامپیوتر را ذکر کنید. بسته به علاقه و آمادگی دانشجو ، این شرایط را می توان با هر رشته ای ترکیب کرد.

این جزئی به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان رشته های مختلف را قادر می سازد تا روش ها و کاربردهای محاسباتی را در زمینه اصلی تحصیل خود بیاموزند. این الزامات شامل دو دوره محاسباتی است که به رشته و علاقه دانشجو بستگی دارد (چنین دوره هایی برای انتخاب در زیست شناسی ، شیمی ، علوم کامپیوتر ، اقتصاد ، زمین شناسی ، ریاضیات ، فیزیک ، روانشناسی و جامعه شناسی وجود دارد). دانش آموزان می توانند در پایان سال دوم یا کمی بعد ، یک خردسال را اعلام کنند. دانشجویان باید یک برنامه درسی تهیه کنند و حداقل توسط دو مشاور هیئت علمی تصویب شود. دانش آموزانی که در روش های محاسباتی کار می کنند ، پیشنهاد می شوند پروژه ها / پایان نامه های ارشد را که شامل استفاده از مدل سازی محاسباتی در زمینه اصلی تحصیل آنها است ، پیشنهاد دهند.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسنی

چاپ ، به طور سنتی ، روشی برای اعمال تحت فشار مقدار مشخصی از ماده رنگ آمیزی بر روی یک سطح مشخص برای تشکیل بدنه ای از متن یا تصویر است. برخی از فرایندهای مدرن برای بازتولید متون و تصاویر دیگر به مفهوم مکانیکی فشار یا حتی به مفهوم ماده ماده رنگ آمیزی وابسته نیستند. از آنجا که این فرایندها نشان دهنده پیشرفت مهمی است که در نهایت ممکن است جایگزین فرایندهای دیگر شود ، احتمالاً اکنون باید چاپ به عنوان هر یک از چندین تکنیک برای بازتولید متون و تصاویر به صورت سیاه و رنگی توسط پرینتر استوک در شیراز ، روی یک سطح با دوام و تعداد دلخواه نسخه مشابه تعریف شود. . هیچ دلیلی وجود ندارد که این تعریف وسیع حفظ نشود ، زیرا کل تاریخ چاپ و در حال حاضر توسط پرینتر پیشرفتی دور از مواردی است که در اصل آن را مشخص می کرد: سرب ، جوهر و مطبوعات.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسنی

در میان تحول دیجیتال ، داده های بزرگ به عنوان ستون اصلی استراتژی فناوری اطلاعات بخش عمومی در حال ظهور است. سازمان های دولتی می توانند با شکستن سیلوهای داده و ایجاد یک دیدگاه مشترک از داده های بزرگ ، کارایی و کارایی خود را افزایش دهند. اما آنها باید این کار را انجام دهند ، البته در چارچوب قانونی کشورشان.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسنی

دامنه های اینترنتی که از سال 2000 بصورت آنلاین وارد شدند



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسنی


بلندگوها از یک مخروط ، یک سیم پیچ آهنی ، یک آهنربا و محفظه (مورد) ساخته شده اند. هنگامی که بلندگو ورودی الکتریکی را از دستگاه دریافت می کند ، جریان را از طریق آن می فرستد و باعث حرکت آن به جلو و عقب می شود. این حرکت سپس مخروط خارجی را ارتعاش می کند و امواج صوتی را که توسط گوش ما گرفته می شود ، تولید می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسنی

در اینجا قصد داریم تا به نکته های اصلی یا راهنمای خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم بپردازیم. در ابتدای مقاله بگم که در کل ما دو نوع لپ تاپ استوک یا دست دوم داریم.

مورد الف) لپ تاپ خانگی
مورد ب) لپ تاپ استوک ( صنعتی )


لپ تاپ خانگی :


لپ تاپ های هستند که شما از خود مصرف کننده یا از طریق سایت دیوار یا از فروشنده های لپ تاپ داخل شهر خودتون می خرید و شامل انواع و مدل های متفاوت از شرکت های مثل ایسوس ، دل ، اچ پی ، توشیبا ، لنوو ، ام اس آی و…. جنس بیشتر این لپ تاپ ها از نوع پلاستیک فشرده هستند، ظریف و سبک هستند. معمولا گرافیک دار هستند. همانطور که از اسمش بر میاد برای کارای سبک و نیمه سنگین میشه از اون ها استفاده کرد. هر چند اگر آشنایی نسبی با لپ تاپ داشته باشین فرق لپ تاپ استوک ( لپ تاپ استوک در شیراز ) وارداتی و لپ تاپ های خانگی رو متوجه می شین.


لپ تاپ استوک :
اول از همه این نکته رو بگم که لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم با هم فرق دارن که بعدا اون رو توضیح میدم واستون چون در ایران هر دو رو یکی میدونن هر چند در مقاله های بعدی کامل توضیح میدم. هرچند که خود استوک هم به چند دسته مختلف تقسیم بندی میشن.
بریم سراغ اصل کاری یعنی لپ تاپ های استوک وارداتی

لپ تاپ های استوک وارداتی که عمدتا از طریق دبی وارد می شن و یه مقدار کمی از طریق زاهدان و بانه اما بیشترین تعداد ورودی رو ، ما از شهر دوبی داریم .
لپ تاپ های استوک و یا صنعتی ظاهری خشک و خشن دارن یه کوچولو قشنگ نیستن ، معمولا بدون گرافیک هستند( البته با گرافیک هم موجود هست). بیشتر از جنس فلزات محکمی مثل الومینیوم ساخته میشن . اما بسیار پر سرعت ، مناسب کارهای اداری و صنعتی ، همچنین بیشترین بازه کارایی رو دارن ( یعنی کارهای سبک نیمه سنگین و سنگین)، اگر شما زیاد لپ تاپ خودتون رو جابجا می کنین این نمونه ها خیلی به کارتون میاد. معمولا فول پورت هستن و داری یک شکاف توسعه در زیر لپ تاپن.


خوب الان دیگه شما تقریبا می دونین چه دستگاهی رو می خواین صنعتی یا خانگی
با توجه به نکات گفته شده الان بریم سراغ نکات اصلی خرید لپ تاپ

وضعیت ظاهری لپ تاپ :
وضعیت ظاهری لپ تاپ باید سالم باشه البته منظور من شکستی هست و نه خط و خش روی دستگاه یعنی اینکه دستگاه رو خوب وارسی کنید که شکستگی در بدنه و قاب های A ،B ،C، D نداشته باشه . خط و خش جز شکستگی نیست.

ال سی دی یا ال ای دی :
نکته بعدی اینه که لپ تاپی که میخواین خریداری کنین نباید ال سی دی یا ال ای دی اون شکستگی و یا پیکسل سوختگی داشته باشه . حتی یک خط کوچیک روی صفحه و یا یک ردیف از پیکسل ها که در صورت وجود باید تعویض بشن.

هارد لپ تاپ :
نکته بعدی تست هارد هست که در اینجا شما با نصب نرم افزار hard disk sentinel از سلامت هاردتون مطلع می شین. سلامت هارد باید ۹۹ یا ۱۰۰ باشه

صفحه کلید لپ تاپ :
راحت ترین راه چک کردن صفحه کلید اینه که یه ویرایشگری مثل word یا notpad باز کنید و داخل اون شروع کنید به تایپ کردن و از این راه به راحتی میشه سلامت صفحه کلید رو چک کرد. البته نرم افزار هم هست که من تمامی نرم افزار های لازم برای راهنمای خرید لپ تاپ استوک رو در مقاله بعدی براتون شرح میدم.

 

دی وی دی رام لپ تاپ :
یه دی وی دی سالم بزارین داخل دی وی دی رام دستگاه و از اون دی وی دی چندتا فایل رو کپی کنید روی هارد.

 

باطری لپ تاپ :
بهترین روش اینه که دستگاه رو شارژ ۱۰۰ درصد بکنید و از شارژ بکشین و از اون استفاده کنید باطری سالم باید بیشتر از ۴۵ دقیقه شارژ دهی کنند. البته من خودم لپ تاپی دارم که تا ۶ ساعت شارژ نگه میداره.میزان شارژ دهی رابطه مستفیم با استفاده شما از دستگاه و مدل باطری داره.

 

لولاهای لپ تاپ :
این مورد کمی تخصصی هست . زمان خرید چک کنید که جای اتصال لولاها و قاب ها لق و شل نباشه. در بیشتر موارد به خاطر پلاستیکی بودن قاب ها و فلزی بودن لولاها ، بر اثر فشار و یا ضربه، قاب D لپ تاپ دچار شکستگی میشه و باید اون رو تعویض کرد.

 

منبع...

لپ تاپ 



:: برچسب‌ها: لپ تاپ استوک در شیراز , لپ تاپ دست دوم در شیراز , لپ تاپ استوک ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()